דברים שעשו לי את השבוע #7 – Long Overdue

ראשית תנו לי לתרץ – הרבה זמן לא הייתי בבית, או הייתי עסוקה בדברים שונים, וכך קרה שרשימת ה-RSS-ים לקריאה שלי הלכה וגדלה, ולקח לי אפילו יותר זמן להשלים את הפער. התוצאה היא פוסט מלא בדברים נפלאים מ-Drawn! מהשבועות האחרונים.

2866688750_dca67cf3ef.jpg

Jayson Thiessen יוצר מפלצות ממש חמודות בעבודת יד.

bootyjug.jpg
Booty Juggler הוא משחק ממש יפה, וממש ממכר. המטרה היא לתפוס את הפצצות ולזרוק אותן לפני שהן מתפוצצות, וכדי שיהיה אפשר לתפוס אותן צריך שזרועה התמנון הנכונה תהיה פנויה, ובשביל זה צריך להעיף את מה שיש בה, ואז לתפוס אותו בצד השני, וכן הלאה. לי לקח קצת זמן להכנס לקצב, אבל מרגע שתפסתי את זה זה פשוט מעולה.

crappy-cat.jpg
Crappy Cat – עוד משחק אינטראקטיבי, משעשע והזוי, עם אנימציה מקסימה ומוזרה ו…פשוט הזוי. תלחצו על דברים והחתול יעשה את כל השאר.

the-can.jpg

The Can – האדון Carlos Lascano (שכתבתי עליו בעבר) חוזר עם עוד אנימציה מקסימה שהיא חלק מפרויקט של רד בול שמחפש כישרונות ברחבי העולם. במיוחד אהבתי את הדקויות והרמיזות הקטנות. פשוט מקסים.

warming.jpg

סרטון אנימציה מדהים ביופיו, מטריד ומדכא למדי להעלאת המודעות להתחממות הגלובלית.

Dave and Lonnie Talk About Gay Marriage – עוד סרטון להעלאת המודעות, הפעם לגבי נישואים חד מיניים, שלא פונה כל כך אלינו, אלא יותר לתושבי קליפורניה, אבל הוא כל כך חמוד ומשעשע, והאנימצית נייר כל כך מקסימה, שהייתי חייבת להוסיף אותו.

15.jpg

ולסיום – Rubens LP עם אומנות מקסימה של קוים וצורות. זה אולי נשמע כמו תיאור של כל סוג אחר של אומנות, אבל זה ממש לא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה קישורים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על דברים שעשו לי את השבוע #7 – Long Overdue

  1. הסרטון על ההתחממות הגלובלית פשוט מעולה.

  2. macphista הגיב:

    המשחק של החתול מעולה!
    ממש מזכיר לי את חתולשטן שלי. 😈

  3. Toothy הגיב:

    מה מחזיק אותך כלכך עסוקה שהזנחת אותנו פה בבלוג? אני מקווה שזה שווה את זה ;]

    גבירותי ורבותי – 38 אלף נקודות ב- Booty Juggler

להשאיר תגובה

