עוד עדכוני קורליין

coraline2-506-x-338.jpg

טריילר חדש (מומלץ לראות באיכות גבוהה)

תמונות חדשות מהסרט.

אתר (כמעט) חדש, שמכיל קטעים מגניבים מאחורי הקלעים (בין היתר על סוודרים קטנקטנים!). כדי לצפות בקטעים צריך להכניס "מפתחות" – אחד מהם הוא stopmotion – באדיבות הבלוגר despoiler, שזכה לקבל מתנה מדהימה מ-Laika,עוד אחד הוא buttoneye, באדיבות ניל גיימן. וב-Drawn! אספו רשימה שלמה. האהוב עלי הוא moustachio.

edit to add: ניל גיימן מדבר על קורליין.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על עוד עדכוני קורליין

  1. אלעד הגיב:

    את לא יכולה לעשות את זה.
    באנו, אנחנו בודקים את הבלוג, מסתכלים, נכנסים, מקווים
    ואת בכלל לא מעדכנת.

    יש פה אנשים שמחכים.

  2. מצטערת, אין לי זמן פנוי! ;_;

    אבל אם תצייר לי משהו יפה אולי זה יעודד אותי לזנוח את מחוייבותיי ולכתוב פוסט :).

  3. אלעד הגיב:

    זה מחיר זול ואני מוכן לעמוד בו.

    למרות שכמו שאני תמיד מתבכיין – גם הזמן שלי הולך ומתקצר, והפעם זה אפילו אמיתי כי התחלתי ללמוד.

    האם גם את התחלת ללמוד? (כי כל מי שאין לו זמן – אני משער שהוא פשוט התחיל ללמוד).

    ויש כבר פוסטרים לקורליין בעברית בבתי הקולנוע הקרובים לביתכם. שזה נותן קצת למה לחכות.

    😮 אמייזינג.

  4. אז יאללה אני מחכה 🙂

    סוג של לימודים… וגם מחפשת עבודה, ובאופן כללי נראה שהזמן הולך ונעלם בימים האלה.

  5. אלעד הגיב:

    אז אני מתחיל לחשוב על משהו. (את יכולה לעזור).

    וחוצמזה, כדי שיהיה פוסט חדש, אני לא אבזבז ידיעה.
    אני רק ארמוז – חפשי "9" + טים ברטון + טריילר + פלייסטיישן 3.

  6. lol, ממש חפש את המטמון!
    אבל הפוסט הבא הולך להיות משהו מיוחד, אז בינתיים אני לא אשתמש במידע 🙂

כתיבת תגובה

