עדכון קורליין והתנצלות

נתחיל מההתנצלות: אני תחת הרבה לחץ של עבודה ולימודים בזמן האחרון, כך שלא היה לי זמן לכתוב פוסט, למרות שיש כמה פוסטים שמתבשלים. (ובנוסף, אלעד לא צייר לי ציור!) אבל חכו כמה שבועות שהעניינים ירגעו ואני אוכל לחזור לכתוב בשקט.

לי, כאמור, אין כל כך זמן לכתוב, אז מזל שיש את הבלוג המעולה הזה בכל ענייני הסרט של קורליין. אפילו ניל גיימן ממליץ עליו :).

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, כללי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על עדכון קורליין והתנצלות

  1. אלעד הגיב:

    רק שתדעי שאני כבר כמה ימים חוכך בדעתי
    לכתוב לך עוד תגובה על הפוסט המיוחד שעוד לא עלה.
    אבל אמרתי טוב, אני אתן לה זמן, זה לא מנומס להציק, ולא היא אשמה שאני עצלן מידי כדי לגלות איך אני מוסיף את הבלוג הזה לעידכונים אוטומטיים במקום להכנס לבדוק כל יום.

    וגם אני בוכה! עבודה ולימודים, מה את חושבת.
    בחופשת סמסטר המתמשמשת ובאה אני אלמד לצייר. ואז!

    בינתיים, את יכולה לשלוח לכולנו את הפליקר/כל אתר אחר שבו את שמה עבודות בית ספר, שנראה שאת באמת בלימודים ולא סתם מתחמקת.

    😀

    (ורק שתדעי, החיוכים האלו בכלל לא עובדים, הוא סתם מוסיף את הקוד, או שזה רק אצלי).

  2. אלעד הגיב:

    רואה? זה לא עובד…

    והנה מתנה
    http://blogs.orange.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1410720

  3. LOL

    * לגבי עדכונים – אתה יכול להרשם לרסס (בתחתית הדף).

    * את העבודות…. אני אעלה לדיוויאנט שלי יום אחד D:

    * האייקונים לא עובדים כי יש להם נטייה להופיע באמצע פוסטים במקומות שלא התכוונתי, אז התעצבנתי וביטלתי את האפשרות :X.

    * וכבר כתבתי עלoktapodi

    http://plasticbunnys.blogli.co.il/archives/106

להשאיר תגובה

