דברים ממש מגניבים

כמה דברים שרציתי לכתוב עליהם אבל לא יצא לי:

coralinepic-275-x-412.jpg
קורליין יצא לאקרנים. ב-Drawn! ריכזו אתרים שמציגים את האומנות של הסרט, והפוסט הזה מספר על מסע הפרסום המרתק והחדשני שעשו לסרט. ומעבר לזה לא יהיה לי מה לחדש בנוגע לסרט, כי לארץ הוא יגיע רק במאי.

Watchmen גם הוא הגיע לקולנוע, ואולי בהמשך אני אכתוב עליו בפירוט, אבל כרגע רק חשוב לי להגיד – עזבו את הסרט, תקראו את הקומיקס במקום watchmen-happy-face.jpg

gal_03.jpg

על הקליפ המדהים הזה של איטליז עבדו עליו במשך שנתיים, ובאמת רואים את זה בתוצאה. כבר אמרתי מדהים?

עוד קליפ, מדהים לא פחות הוא Her Morning Elegance של זמר ישראלי במקור בשם אורן לביא. הקליפ כולו הוא באנימצית stop motion, והוא ממש… חלומי. אורן כותב על הקליפ במייספייס.

ועוד קצת stop motion – הבנאדם הזה עושה דברים ממש מגניבים. כמו זה למשל:

madagascar.jpg
את מדגסקר 2 לא ראיתי, וכנראה שגם לא אראה, אבל הכתוביות סיום של הסרט ממש יפות. ואם זה מזכיר לכם את הכתוביות של למוני סניקט, זה מפני שאותו אדם אחראי עליהן.

וזהו.

שבוע טוב 🙂

פוסט זה פורסם בקטגוריה קישורים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על דברים ממש מגניבים

  1. mukzi הגיב:

    אהלן.. אחלה בלוג.. מאוד ושקע והםם..עמוס(בלכ טוב). אני בהחלט ישקיע בו זמן! מאוד אהבתי את הקלים של אורן לביא. את\ה מוזמנ\ת להכנס לבלוג שלי ולהכיר מוסיקה חדשה ומגניבה..

    * mukzimusic.blogli.co.il

  2. עכבר כחול מדבר הגיב:

    הקליפ של אורן לביא ממש יפה.
    גם הקליפ של איטליז מעולה. מצליח לרגש ולזעזע בו זמנית. ובכלל רמת הפירוט בו מדהימה.

  3. אלעד הגיב:

    אוקיי,אני מאוד שמח שהסכמת איתי לגבי הרובינסונים.
    יש שם לפי דעתי את הסיבה הכי מקורית ומצחיקה למה רשע נעשה רשע בסופו של דבר.

    אבל יש משהו שממש יותר מרגש אותי מהכל –
    חיכיתי לזה משהו כמו שלוש שנים, ואם אני מנסה ללמוד לצייר ממישהו, אפילו שאף פעם לא רואים את זה, זה ממוריס סנדק.

    יאאאבבההה
    http://www.apple.com/trailers/wb/wherethewildthingsare/

    אני לא רוצה להרוס לך אייטם.
    אז את בהחלט רשאית למחוק את זה
    ולכתוב את זה בפוסט.

  4. אתה לא הורס, להפך!

    הממ ואני לא לגמרי בטוחה מה אני חושבת על הטריילר. לא ממש גדלתי על הספר, אם כי הוא זכור לי במעומעם (וכן, הציורים יפים). בינתיים נראה נחמד. אני חושבת שאני אמצא את הספר בשביל לרענן את זכרוני ואז נראה…

  5. אלעד הגיב:

    לומר את האמת. גם אני לא זוכר את הספר עצמו ואת העלילה ואני אקרא אותו מתישהו בזמן הקרוב. גם לי זה זכור במעומעם. את הציורים לעומת זאת אני תמיד זוכר בגלל ספר של ציורים שלו בלבד שהעברתי איתו קצת זמן.

להשאיר תגובה

