על דברים ועוד דברים (פוסט 1 באפריל)

2010-03-17wh67.jpg
דבר ראשון, וובל חזר! ייאינס!

קיטש – נפתח פורום איור ישראלי חדש. שיהיה בהצלחה.

tictoc15.jpg

Tic Toc Apocalypse – זה כל כך חמוד! סדרה חדשה של בובות ויניל של קיד רובוט בעיצוב של אמנדה ויסל.

we love stop motion – יס ווי דו! ת'אמת זה לא נראה כאילו הבלוג הזה נוצר רק בשבילי? דרכו הגעתי לסרטונים האלה:

elio.jpg

Elio – אחד הסרטונים המגניבים שראיתי בזמן האחרון. הוא משלב שני דברים שאני מאוד אוהבת, סטופ מושן ובובות נייר.

ואת הפרסומת החמודה הזאת ללגו

ואת הקליפ המגניב Lost Things, שלפרקים מזכיר לי קצת את הקליפ של אורן לביא (Her Morning Elegance), אבל הוא ממש יפה ומשוגע בפני עצמו


googcolor.jpg

Tropical Toxic – מסתבר שלאחים אסף ותומר חנוכה יש בלוג משותף אליו הם מעלים את האיורים שלהם.

16blog.jpg

Philip & the Stove – קומיקס פנטסטי עם איורים יפהיפיים, אבל לא ברורה לי הבחירה לפרסם אותו בפורמט הלא נוח של בלוגספוט. הקריאה מלמעלה למטה.

chantemortprint025final-400-x-566.jpg

עוד איורים יפים ב-GAX. אין לי מושג מה הולך שם, אבל זה יפה.

ועד הפעם הבאה – הכינו לעצמכם ארנבים מנייר שישעשעו אתכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה קישורים, עם התגים , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על על דברים ועוד דברים (פוסט 1 באפריל)

  1. עכבר כחול מדבר הגיב:

    כל הלינקים פה מבולבלים.
    לחיצה על קיטש הובילה אותי לelio, ולחיצה על Tic Toc Apocalypse הובילה אותי לPhilip & the Stove

  2. הארנבת הגיב:

    כן, זה היה פוסט לכבוד ה-1 באפריל D:

  3. ארז הגיב:

    בעעע… 😕
    אין כמו בדיחת-1-באפריל-מתסכלת 18 יום אחרי…
    😉

  4. הארנבת הגיב:

    it's the joke that keeps on frustrating! 😉

להשאיר תגובה

