רנגו

באופן מפתיע, סרט האנימציה שאני הכי מצפה לו השנה הוא לא של פיקסאר (שהחליטו לבזבז את הסרט השנתי שלהם על המשך לסרט שנחשב לאחד הגרועים שלהם, ואני אישית לא הצלחתי לשרוד יותר מ-10 דקות שלו -מכוניות.) הוא אפילו לא של אחד מהאולפנים הגדולים אך פחות איכותיים מפיקסאר, כמו דרימוורקס, אלא מניקלודיאון – האנשים שהביאו לנו את בובספוג: הסרט, רגרטס: הסרט, ג'ימי ניוטרון: הסרט ובלאגן בחווה.

אם כן, הסרט הוא רנגו, וכבר עכשיו, מבלי לדעת דבר עם העלילה, אני יודעת שאני הולכת לאהוב אותו. ומה אני כן יודעת עליו? שהאנימציה יפיפה, שהטריילר שלו משעשע, ושהוא כולל את ג'וני דפ בתפקיד של לטאה במערב הפרוע שמאוכלס ע"י חיות קטנות.

החל משבוע הבא אצלנו בקולנוע – אל תפסידו!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על רנגו

  1. אלעד הגיב:

    אני שונא את זה שהם עושים מכוניות 2, שונא.
    אני לא מצליח למצוא היגיון בהחלטה המכעיסה והמתריסה הזאת כי מעבר לעלילה המעצבנת והמשעממת יחסית, גם הדמויות מכוערות! אני לא מבין את ההתחכמות היענו מקורית לשים עיניים על השמשות. עיניים של מכוניות הן המנורות וזהו. ולפעמים לא צריך לחפש הרבה מעבר אלא לעשות את זה טוב.

    וזהו. זה מעצבן אותי.

  2. אלעד הגיב:

    הם אי פעם הסבירו למה הם עושים את זה בכלל?

כתיבת תגובה

