לוני טונס – המיטב

כמה מהקטעים הטובים ביותר של הלוני טונס אי פעם (לעניות דעתי.) השתדלתי לגוון, אבל בכל זאת יצא שרובם בכיכובו של באגס באני (אין מה לעשות – הוא מקבל את התפקידים הכי טובים). אז בואו נתחיל!

Rabbit Fire – אולי הסרטון המוכר ביותר של באגס באני – באגס ודאפי משגעים את אלמר פאד (ואחד את השני), עם הוויכוח שמאז כבר הפך לקלאסיקה – "Duck season!" "Wabbit season!" "Duck season!", כשבאגס מצליח בכל פעם לגרום לאלמר לירות בדאפי, בעזרת היגיון שעובד רק בסרטים מצויירים. Rabbit Fire הוא החלק הראשון של טרילוגיה שהולכת על-פי אותן שורות (השניים האחרים הם Rabbit Seasoning, ו-Duck! Rabbit! Duck!) ולטעמי, הוא המוצלח מביניהם.

Little Red Riding Rabbit – הוא פארודיה על כיפה אדומה, כמובן. כיפה אדומה היא ילדה מעצבנת וטיפשה למדי, שלוקחת את באגס באני לבית של סבתא, בשביל לאכול אותו, אבל לזאב יש תוכניות אחרות (בעצם, אותן תוכניות – לאכול אותו.) באגס והזאב עוסקים במרדף הרגיל, בעוד כיפה אדומה נדחפת מידי פעם, עם שאלות מעצבנות.

Three Little Bops – הוא אדפטציה קצבית ונפלאה של הסיפור על שלושת החזירים הקטנים. שלושת החזירים הם נגני ג'אז מגניבים, והזאב הרע לא רוצה לאכול אותם, אלא רוצה לנגן איתם. לרוע המזל, הזאב לא יודע לנגן, והחזירים מעיפים אותו מהמועדון. הזאב כועס, והוא נושף ונושף ומפיל את המועדון (שעשוי מקש), והחזירים מוצאים מועדון שעשוי מעץ, וכן הלאה.

The Goofy Gophers – שני סנאי-כיס חמודים ומקסימים (ומאוד אדיבים) גונבים ירקות מהגן ששומר עליו כלב (בו הם מתעללים בדרך שמזכירה את באגס באני). שתי הדמויות האלו הופיעו ב-9 סרטונים בסך הכל, וזוהי הופעת הבכורה שלהם. Gopher Broke:

Duck Amuck – הוא אולי הסרטון האהוב עלי ביותר של הלוני טונס. קלאסיקה לכל הדעות. הוא מציג את דאפי דאק, שאנימטור אכזרי מתעלל בו בדרכים ממש משעשעות, ועם שבירה מוחלטת של הקיר הרביעי. Duck Amuck הוא מקום שני ברשימת 50 הסרטים המצויירים הטובים ביותר, כשמעליו נמצא רק… (ההמשך מתחת)

What's Opera, Doc? – המרדף הנצחי של באגס באני ואלמר פאד מומחז כשאופרה בסגנון ואגנר. כרגיל, אלמר רוצה להרוג את באגס, באגס מתחפש לבחורה ואלמר מתאהב בו, וכן הלאה. וכשכל הדיבור הוא שירה, התוצאה היא שורות בלתי נשכחות, כמו צעקותיו של אלמר "Kill the Wabbit!" למנגינת Ride of the Valkyries.

[http://www.youtube.com/watch?v=MQlmXU1zqfc]

That's All Folks!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על לוני טונס – המיטב

  1. יותם הגיב:

    סליחה שזאת התגובה היחידה שאני משאיר, אבל..
    האפור על רקע אפור פשוט לא קריא.
    אין לי בעיות ראיה, ובכל זאת אני צריך להתקרב למסך

    אני מקווה שהעניין יסתדר ואוכל לקרוא קצת יותר! 🙂

  2. לי אישית אין בעיה לקרוא. אולי זאת השעה? P:

    הבעיה עם בלוגלי היא שרוב העיצובים לא פתוחים לשינוי. ובחרתי בעיצוב הספציפי הזה לא רק בגלל שהוא מצא חן בעיני, אלא כי יש בו יותר ווידג'טים מבעיצובים אחרים. אני אנסה לראות מה אפשר לעשות.

  3. אורן הגיב:

    מסכים עם יותם. אמנם, זו יותר בעיה במסך שלי שהוא כשלון כשמדובר בצבעים כהים, אבל יוצא שאני צריך לסמן את הטקסט כדי שאצליח לקרוא אותו כמו שצריך.

    וגם, הממ… אני לא ממש מצליח לראות את הקטעים. הם בלי קול, ונתקעים.

    אבל, אני מתלונן, כשבעצם רציתי לשבח. זה מגניב ממש! שנים שלא יצא לי לראות את הקלאסיקות המוקדמות יותר של לוני טונס.

  4. לגבי הקטעים באמת שאין לי מה להגיד, כי צפיתי בהם פעמים רבות ואין איתם שום בעיה. אני מציעה שתנסה לראות את הקטעים ישירות דרך youtube, או שאולי זה יסתדר אחרי ריסטרט למחשב. תנסה גם לראות אם הבעיה חוזרת בבלוג אחר.

  5. kartez הגיב:

    פוסט חמוד ובלוג נהדר! רק היום גיליתי אותו וכבר השמדתי את השעתיים האחרונות בפשפוש בו!

    סחטיין! ובהצלחה עם המאבק ביוטיוביזם, יש לך יותר תושייה מלהרבה בלוגרים אחרים:)

  6. הארנבת הגיב:

    קרטז – תודה רבה 🙂

  7. פינגבאק: שלוש שנים לבלוג | ממלכת ארנבי הפלסטיק

כתיבת תגובה