שלוש שנים לבלוג

אז מה היה לנו השנה?

בצער רב נסגר האתר בלוגלי שהיווה בית חם לבלוג זה בשנים קודמות, ועברנו להתארח באתר וורדפרס, שלשמחתי מכיר גם אופציות נוספות כמו סטטיסטיקה (שהולידה את פינת החיפוש הפופולרית!)

בנוסף נפתח עמוד פייסבוק לבלוג, שמתפרסמים בו לינקים שונים, וכל אחד מוזמן לפרסם בעצמו. אם עוד לא הצטרפתם אז זה הזמן.

כמה מהפוסטים המומלצים מהשנה החולפת:

עלייתו ונפילתו של Bunny – על קומיקס הרשת Bunny.

פרוייקט פיוצ'רמה – פרוייקט מיוחד לרגל חזרתה לחיים של הסדרה שמסכם את הסדרה עד כה.

3D – פוסט הלל לאנימציית תל מימד.

Bunnies! – פוסט על מיוזיקלס בסדרות אנימציה.

ולסיום, קצת סטטיסטיקה:

באופן מפתיע רוב האנשים שמגיעים לבלוג רוצים להגיע אליו. מונח החיפוש הנפוץ ביותר שמוביל אנשים לפה הוא "ממלכת ארנבי הפלסטיק" (ובמקום ה-8 "ארנבי הפלסטיק", וכמה מקומות אחריו גם"ממלכת הארנבים"). אחריו "פיוצ'רמה" (שמופיע גם כ-"פיוצרמה", "פיוצ'רמה הסרט", "פיוצרמה כל הפרקים", "פיוצ'רמה קומיקס", "zoidberg", "futurama benders big score", "turanga leela naked" ו-"הסרט פיוצ רמה ממלכת ארנבי הפלסטיק בתרגום"), מקום שלישי "דברים מגניבים", שמעיד על היצירתיות המדהימה שלי בבחירת כותרות. מקום רביעי "האגדה של קורה" (סדרת ההמשך המיועדת לסדרה אווטאר, שהצליחה לגבור על הסדרה המקורית ב-12 מקומות. אולם במקום השישי מופיע "כשפות מים". אחריו מופיעים גם "האגדה על קורה", "כשף מים", "כשף האוויר האחרון האתר", "הנסיך זוקו", "airbender הסרט" ו-"מה עדיף אווטאר אנג או אווטאר קורה") ובמקום השישי spongebob (מופיע גם כ"בובספוג", "פטריק" ו-"דמויות מבובספוג").

והפוסטים הפופולריים ביותר:

שישה מחלקי פרוייקט פיוצ'רמה נמצאים בעשיריה הפותחת (טוב זרקתי שם גם את מקום 11). שלושה מהם במקומות הראשונים. במקום הרביעי נמצא הפוסט הותיק לוני טונס – המיטב. אחריו The Great Big Stop-Motion Post, ובמקום השישי אוואטר (על הסדרה שצויינה למעלה, לא הסרט). ובמקום השמיני, הפוסט האחרון לפני הנוכחי – ספיישל יום כיפור.

זה הכל. תודה שבאתם! ושתהיה לנו עוד שנה מלאה פוסטים, ארנבים ומילות חיפוש משעשעות!

עלייתו ונפילתו של Bunny

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה